anda pengunjung yang ke,

ThirtyThirty hotel in New York
Powered by Best Free Counters

Jumaat, 11 Mac 2011

YA ALLAH

YA RABB
ketika hati menangis, hanya ENGKAU saja yg tahu

YA RAHMAN
Ketika mereka meninggalkan aku sendiri.
Ketika dunia tiada simpati, Kau tetap mendengar rintihanku.
PadaMu tempatku menagih kasih.
Ketenangan kurasa mendekatiMu.
Syahdu malam tak terasa sunyi

YA RAHIM
Ketika aku dalam kepayahan, dalam kesendirian dihimpit cUbaan.
Kau beri aku kesabaran, pengalaman mengajar Erti kematangan.
Lantas Kau membuka pintu hatiku, untuk memberi kemaafan.
Pada mereka yang pernah melupakanku

YA WAHHAB
Ketika aku buntu.
Kau berikan aku kekuatan, kau tunjukkan aku jalan.
Kau tak biarkan aku sendirian

YA ALLAH YA RAHIM
Yang Maha Pengasih, Rahmatmu tak terkira.
Syukurku melangit pun tak tercapai.
Sungguh aku merasa berdosa kerana dulu sering lalai.
Semoga penyesalanku Kau terima.

Yakinlah.. Allah selalu memberi ketenangan pd jiwa yg rapuh dan memberi kedamaian pd hati yg resah
Sy rindu insan2 di BUMI KUALA NERANG,KEDAH…What is this?

Terima kasih ya Allah....

Untuk setiap detik waktu yang aku lalui. 

Untuk setiap tarikan dan hembusan nafas ini.
Untuk setiap keindahan yg kupandang dgn mata ini.

Untuk setiap suara yg kudengar dari telinga ini.

Untuk setiap langkah yg kulalui.
Dan untuk segala kenikmatan yg telah Engkau beri.

Terima kasih ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan